Saker att gilla just för tillfället

När jag igår satt på en båt så fick jag frågan vad som är bra och dåligt i mitt liv just för tillfället, varpå jag gjorde två rätt bra topp fem-listor. De sparar jag till ett senare blogginlägg, och idag så går vi istället igenom saker som jag gillar lite sådär extramycket just nu. Ifall händelserna/personerna/etc dök upp på facebook skulle jag liksom lite sådär snyggt trycka på Gilla-knappen.

Så.

Västbergarånet

Max Lundberg gillar detta

Liksom, man ser ju fan framför sig hur Ocean's Eleven planerade detta spektakulära rån och nu bara sitter och myser med champagnen och flickorna vid ett strandhus på franska rivieran.


Kanye vs. Taylor Swift

Max Lundberg gillar detta

Taylor Swift's video kan nog vara bland det sämsta jag någonsin sett. Bra gjort av Kanye och förbannat roligt dessutom! Jag tycker ärligt talat inte det minsta synd om den där Swift: nu får hon ju mer uppmärksamhet än någonsin, knappt någon i Sverige kände väl ens till henne innan.
Iallafall: Go Kanye! You the man!

Fredrik Strage

Max Lundberg gillar detta

Var på bokmässan igår och lyssnade på Strage, samt köpte hans senaste bok och fick den signerad! Har alltid diggat Strage och han verkade vara en skön snubbe även "IRL" såattsäga.

Sherlock Holmes

Max Lundberg gillar detta

Filmen verkar tvärskön. Det bästa är dock att det redan ryktas om en uppföljare, där BRAD PITT skulle spela professor Moriarty!

Kid Cudi

Max Lundberg gillar detta

One day this will be my world. Tror aldrig jag uppskattat texterna så mycket som på Cudi's skiva.

Bubblare: Lily Allen och bilkörning.

Kommentarer
Postat av: SImon

Bästa blogginlägget so far :)

2009-09-26 @ 13:14:01
Postat av: Rebecca

Rebecca gillar detta!

2009-09-28 @ 20:53:01
URL: http://postpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0