och så varé det här med att ta tag i saker och ting

Yep! Nu har jag iallafall gjort en helt egen Youtube-kanal för mitt videobloggande med Hustle & Flow - vilket kommer att leda till fler, och bättre, videobloggar! Kommer komma nå'n flott "vlogg" senare i veckan.

Annars så vet jag inte riktigt, livet är konfunderande. Pluggajobbaglidajagvetinteriktigtvafanjagskatamigtillärligttalat?

Ett jobb i en videobutik. Det vore det ultimata.

Eller ska jag bara satsa på att bli bloggkändis? Det vore ju också nå't.

10 bra bloggkändissteg som jag borde försöka applicera mer på Huslte & Flow:

1. DAGENS OUTFIT - viktigt!
2. Skaffa en griffeltavla att anteckna viktiga saker på
3. Bli tjej
4. Bo i Stockholm
5. Gå med i MUF
6. Vara taskig mot kändisar
7. Vara med i TV
8. Gå på kändisfester
9. Skaffa kläder till min hund
10. Skriva minst tre inlägg om dagen

Vi kan väl börja lite försiktigt med steg nummer 6: vara taskig mot kändisar.


HEEEELT ÄRLIGT ANNA BERGENDAHL!!!!!1111

Din låt är tråkig, dina kläder är tråkiga och allt BAH SKRIKER TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!
Hoppas fan att du kommer sist, sopa.


Kommentarer
Postat av: fjellman

fan ja älskar henne....

2010-03-09 @ 15:31:44
Postat av: Max

Men nu skulle jag ju va' elak!

2010-03-09 @ 15:40:57
URL: http://hustleandflow.blogg.se/
Postat av: angie

Vad fasen, Max! Hennes låt är ju den bästa i hela tävlingen!!! Jag hoppas hon vinner! Haha :D

2010-03-09 @ 20:00:20
Postat av: Linnea

det var lite perez hilton över den döh! (kanske du ska hooka up med honom för snabbare framgång :O)

2010-04-16 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0