The morning

Sitter nu och väntar på min far, för att åka till Landvetter och möta upp Simon och Jonas. En orolig natts sömn, som framförallt utmärks av att jag vaknade klockan 4 och fick infallet att jag var tvungen att ladda ner Jan Guillous två senaste böcker i ljudboksversion. Nu har jag dem tryggt på telefonen!

Iallafall! Snart kommer farsan och det bär av till Landvetter! Ett lätt vemod infinner sig, kommer sakna alla här väldigt mycket, men å andra sidan ses vi snart igen och ni får ju det stora privilegiet att följa med på resan, om än i textbaserad form.

Smell ya later
/Max

Kommentarer
Postat av: Wickilicious

Have a sade flight! :)

2012-11-08 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0