Are you fucking kidding me?

Kära läsare.

Vissa dagar är inte inspirationen på topp. Idag är en sådan dag. Alltså blir det varken en lista, en recension av något eller allmäna festligheter på Hustle & Flow idag. Istället tänkte jag blogga om något så traditionellt som händelser som inträffat i mitt liv på sistone.

Fast å andra sidan, nu när jag tänker efter, så är jag inte så sugen på det heller. Vi kan väl sammanfatta det hela med sällskapsspel, Miller-time, jogga bakis och titta på filmer med Ryan Reynolds i huvudrollen.

Idag var jag dessutom på "gruppcoachning" på arbetsförmedlingen. En ganska underlig men ändå rätt givande (på nå' jävla vänster) upplevelse.

Nästa måndag blir det Minifilmfestival i Frölunda Kulturhus, där El Hombre Lampara är en av de deltagande filmerna. Rekommenderas!

Jag har också utvecklat en lätt besatthet vid denna fantastiska låt! Heeelt underbar!

Se'n är det rätt gött att gå i Slottsskogen och lyssna på The Plan och annat höstigt och låtsas att man är i New York. Eller faktiskt acceptera att man är i Slottsskogen och ändå tycka att det känns rätt gött.

Jag ber om ursäkt för detta lätt ofokuserade inlägg och lovar att återkomma med det tunga artilleriet imorgon (eller nå'n annan dag).

Kommentarer
Postat av: JohnnyH87

Varför skulle du be om ursäkt för det?

Det är ju din blogg, inte läsarnas.

Skriv det du känner för bara, så blir det bra.

2009-10-20 @ 15:54:13
URL: http://www.myspace.com/johnnyh87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0