Voddler, baby!

Dagen jag väntat så länge på är äntligen här! Eller ja, tekniskt sett tog den slut för 52 minuter sedan när detta skrivs. Men ni fattar ju poängen!

Jag har Voddler! Äntligen, äntligen, äntligen!

Vet ni vad det bästa är? Voddler är helt underbart! Reklamen är inte så farlig och filmerna visas i hög kvalitet och i princip laggfritt!


Jag har inlett tjänsten med att se två riktiga kvalitetsfilmer, nämligen Edison och She's the Man. Båda har jag velat se ganska länge.

Edison har inga mindre än Justin Timberlake, LL Cool J, Mogge Freeman och Kevin Spacey i huvudrollerna. Jag anser att Justin är en kapabel aktör: inte minst i Alpha Dog briljerar han stort. Här är han ganska stel, men jag måste ändå säga att jag tyckte han gjorde en skön insats. LL är som vanligt hur jävla cool som helst och Kevin och Mogge gör stabila insatser som väntat.


Filmen blev riktigt sågad då den kom, men jag måste säga att jag tyckte att den var skön! Underhållande och från och till ganska spännande. Knappast något jag kommer reflektera över i veckor framöver, men en sevärd film om man gillar skådespelarna och thrillers.
3/5

Sedan blev det High School-rullen She's the Man, som bygger på Shakespeare's gamla publikdragare Trettondagsafton. I huvudrollerna ser vi Amanda Bynes och Channing Tatum. Jag diggar verkligen Tatum efter hans framträdande i A Guide to Recognizing Your Saints, även här är han riktigt skön! Måste också säga att Amanda Bynes, förutom att vara en riktig hottie, faktiskt gör ett bra insats i huvudrollen. När filmen sedan förgylls av birollsspel ifrån Vinnie Jones och, framförallt, David "Tobias Fünke" Cross är det svårt att klaga! Cross är verkligen heeelt fantastisk och jag skrattar högt bara han visar sig!

David Cross och Bynes (som man)

Överlag en riktigt skön rulle som rekommenderas till fans av genren.
3/5

Såatte, bli inte förvånade om Voddler är framtiden!

Kommentarer
Postat av: DarthKathyGrint

She's The Man! <3



Filmen är så jävla skön, speciellt tack vare Bynes och Cross!

Min favorit var den creepy nördtjejen xd

2009-10-22 @ 16:58:30
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/
Postat av: Emmy

UPPDATERA UPPDATERA UPPDATERA

2009-10-31 @ 19:00:05
URL: http://billionaireboyclubs.blogspot.com
Postat av: Bias

Du råkar inte ha några Voddler invites över? ;)



2009-11-12 @ 00:35:49
Postat av: Max

Haha ne sorry Bias! I'll let you know om jag kommer över några!

2009-11-14 @ 00:39:16
URL: http://hustleandflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0