The blog's not dead... yet

Som vi alla vet så räknas en blogg som död om den inte upddaterats på två månader. Nu är jag farligt nära den gränsen, så det börjar väl bli dags...

Jag har inte haft någon större inspiration till skojjiga inlägg, helt enkelt. Inga listor i huvudet, inga Anna Bergendahlare att dissa, allt har bara... rullat på utan större sensationer.

Nu på onsdag så drar jag iaf. till Emmabodafestivalen. Kommer nog bli jävligt gött! Detta är vad som ska spanas in:

Maskinen!
Läsare av bloggen vet att jag dyrkar Afasi och Frej's projekt, som jag dessutom ser live för första gången. Taggataggatagga!

Crookers!
Ja alltså det lär ju vara galet fett.

Crystal Castles!
Hoppas hoppas hoppas de spelar Atlantis to interzone-remixen.

Kapten Röd!
Är inget jättefan av denna ginger, men min öländska kamrat David dyrkar denna nisse, och ett par goda låtar har han väl på lager. Kan kanske va skoj.

Makthaverskan!
Göteborgare som jag sett live ett flertal gånger, första gången i min skolas källare. Trevliga prickar.

Andreas Grega!
Upptäckte nyss denna mycket trevliga herre, vars "Du hade mycket att säga" går varm här hemma.

Som uppladdning bjuder jag på lite bilder ifrån Emmaboda 2008. Kolla på egen risk.

Ja, alltså, det lär ju bli mayhem!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Då har min blogg varit död i många omgångar, och sensationellt vaknat till liv då och då! Yey!



De där bilderna Max, jag får fan tårar i ögonen. Den festivalen alltså, finns inget i jordelivet som klår den. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Btw, jag köpte ju Arrested Development på DVD för ett tag sen, första säsongen dårå. Har hårdkollat den, och nu har brorsan köpt säsong 2 och fixat säsong 3 också, ska kolla sönder dem snart. Fan vad bra skiten är! Minns du när vi satt smått bakis i mitt pojkrum och du introducerade mig för serien? <3 Jag har hört rykten om en film som de spelar in nu btw, bekräfta?



Ha det fint på Emmaboda, hälsa David, kolla på kaptenen åt mig, ät en langos för din fattige broder osvosv

2010-07-26 @ 10:38:44
URL: http://scared-of-feet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Galet! Antar att jag får ta hand om din brutta medan du är borta ;) Hoppas du får det lajbans!

2010-07-26 @ 10:57:33
URL: http://sandrinee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, visst är den! Sjöng den i duschen om och om igen i morse.

2010-07-26 @ 13:15:30
URL: http://sandrinee.blogg.se/
Postat av: siggi

Max , detta gjorde min dag. speciellt ditt hår. Festligare blir det inte!

2010-07-27 @ 09:22:33
Postat av: Sandra

Hahaha herregud! Jag grät som ett litet barn, det var nästan pinsamt :(

2010-07-28 @ 11:49:22
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0