De fem sämsta sitcomkaraktärerna

Jo, jag utlovade faktiskt en lista över de fem sämsta sitcomkaraktärerna för ett tag sedan. Här kommer den!
BOTTOM 5 - DE SÄMSTA SITCOMKARAKTÄRERNA


5. Donna Pinciotti
ifrån That '70s Show




Spelas av: Laura Prepon

Därför är hon kass: Irriterande, tråkig och dessutom ginger. Eric could do so much better! 8i övrigt älskar jag 70s show)

Som att de skulle spana in henne när Mila sitter mittemot...

4. Al Bundy
ifrån Married With Children





Spelas av: Ed O'Neill
Därför är han kass: Hohoho, Al vill inte ha sex med sin fru, hehehe, Al vill bara lata sig i soffan, fnissfniss, Al är en riktig mansgris, höhö.

(obs viktigt: inget dåligt om Ed O'Neill, eftersom han är grym i Modern Family).

Al Bundy gillar öl och snygga tjejer, höhö

3. Jerry Seinfeld
ifrån Seinfeld



Spelas av: Jerry Seinfeld
Därför är han trist: Han spelar sig själv, vilket innebär en sjukt torr och forcerad snubbe med något desperat i blicken. Liksom, hey, skratta åt mig! Snälla?

Seinfeld skojar till det



2. Homer Simpson
ifrån The Simpsons




Spelas av: Dan Castellaneta
Därför är han trist: Al Bundy-principen. Korkad, slår sig mycket, höhö, hehe, billiga poänger utan någon som helst finess. Det värsta är att folk tror att Simpsons är smart.

Höhö.

1. Ted Mosby
ifrån How I Met Your Mother



Spelas av: Josh Radnor
Därför är han sämst: Ted är en fruktansvärt enerverande karaktär som delvis förstör en i övrigt fantastisk serie (men bara delvis). Han är TRÅKIG, aldrig rolig, känns forcerad och spelas löjligt uselt av Josh Radnor. Denne Radnor har för övrigt regisserat en egen film, om människor och deras relationer, set in NYC. Den tänker jag aldrig se. Josh Radnor/Ted Mosby förstår minst i hela världen.

Ted försöker skoja till det.

Enjoy!
/Max

Kommentarer
Postat av: J-Hill

Ja visst sjutton hade Mila snott min attention i alla fall!! Dock måste jag säga att "Eric" får nog vara rätt nöjd ändå... han är väl inget catch själv direkt :)

2011-04-15 @ 23:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0