Fördomsprofilen

Fördomsprofilen i Christer är alltid lika skoj. Synd att de inte vill ha med mig :'( Såhär hade jag iallafall svarat på musikfrågorna. Om någon okänd läsare vill analysera mig, go ahead!

Nämn någon musik som du fått ifrån dina föräldrar:

Peter Gabriel

Prince eller Promoe?

Är inget superfan utav någon av dem, även fast jag knappt lyssnat på prinsen. Får ändå svara Promoe, eftersom hans skiva Kråksången är riktigt bra. Samt såklart These walls don't lie.

Din första idol?

Markoolio!

Vilket album lyssnar du på mest just nu?

Mohammed Ali - Vi

Nämn en låt du aldrig tröttnar på

Don Mclean - American pie

Vilken artist har du mest musik med?

Kanye West!

Nämn en underskattad artist

Mange Schmidt

Vad sjunger du högt hemma?

Guldet blev till sand

Hur många gånger har du varit på festival?

(om man räknar Way out west) 10 gånger

Om du var med i ett band, vilken roll skulle du ha?

Head MC!

Vilken låt skulle spelad på ditt bröllop?

Håkan Hellström - Så länge du är med mig

Något sådant! (man får förresten inte säga samma artist flera gånger)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0