idol 2011 #2

Okej. Har inga pengar så i helgen blir det idol och tvspel som om man var 15.

IDOL-MAX BLOGGAR OM KVÄLLENS FRAMTRÄDANDEN:

AMANDA FONDELL
Har blivit en favorit. Jolene gör hon bra. Kommer nog hamna högt. 8/10

EMIL ELTON
Okej dans, men sicken fjant. Ett hån mot originallåten (Cry me a river). 2/10

LINNI
Angels. Bra låt. Rätt bra gjort. 6/10

MOLLY
Only girl in the world. När Molly tar i under refrängerna är hon asgrym. Verserna va sådär. Ändå fett bra. 7,5/10

UPPSALA-TÖNTEN
Nu sitter jag och skriver live här samtidigt som han ska sjunga. Han ska sjunga Tiny dancer, som han ALDRIG HÖRT FÖRRÄN NU I VECKAN (läste jag i Metro). Vilken idiot. En asbra låt. Han kommer förstöra den. Vad töntig han är, sjuk och så... Han sjunger nu. Låter som att han är en liten kinesisk nakenhund med förstoppning ungefär. GÅ AV SCENEN DIN JÄVLA FJANT.0/10

AMANDA P
Gjorde Kent bra förra veckan. Nu bliré Bowie, Heroes. Jomen detta var riktigt hyfsat. 7/10

ROBIN-IDIOTEN
Ska sjunga Halo, en av mina Beyoncé-favoriter. Han är ju sjukt töntig till att börja med. Sen gjorde han väl inte detta överdrivet kasst. Ganska bra tillochmed. Men han är ändå en av dem jag hatar mest i tävlingen. Sen sabbar han genom att börja fjanta sig i andra versen och refrängen. 5/10.

OLLE-FJANTEN
Första gången man ser Olle så tänker man ju..... han ser rätt skön ut... Sen öppnar han käften. Vilken jävla MENLÖS kille, HERREGUD VILKEN FJANT. Nu ska han sjunga Jackson, beat it. NEJMEN HAN ÄR JU FÖR LÖJLIG. ÅÅÅH VILKEN TÖNT!!!!!!!!! Rösta ut honom nu med en gång för i HELVETE.
1-/10

HON MED DREADS (NEJ JAG MINNS INTE HENNES NAMN)
Iaf ett lyft mot förra veckans patetiska framträdande. Sen tycker jag fortfarande att hon är jävligt tråkig. 3/10
SAMMANFATTNING: Mindre intressant, men jämnare, än förra veckan.

VEM VAR BÄST: Amanda F & Molly
SÄMST (och borde åka ut): UPPSALA-TÖNTEN, OLLE och EMIL var alla TRAGISKT dåliga. Olle borde åka.

Kommentarer
Postat av: Aline

Hahaha :D älskar hur vi har sågat samma människor i idol! Har stört mig på vissa sen det började ! Funderar på att söka själv så att det blir nån ordning och reda :P



Gillar inte att molly åkte ut, gillade henne starkt!

Men miss Fondell wow alltså!!



Kraam!

2011-11-30 @ 07:34:52
URL: http://stylebyaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0