Fuck you very much

Har så jävla mycket jag vill säga egentligen, och jag vet inte riktigt hur jag ska säga det.
Jag är iallafall så fruktansvärt arg och besviken. Att bete sig på ett så löjligt, elakt och framförallt barnligt sätt. Jag borde väl egentligen inte ha förväntat mig mer, jag borde ha lärt mig vid det här laget, förstått att vissa människor aldrig kommer att förstå någonting. Men jag vet inte, jag ville ändå tro att det, någonstans där, ändå fanns något bra.

Alltid lika kul när man har så jävla fel om någon.

Skulle egentligen bara vilja skrika, slå tillbaka och säga precis hur det som jag tidigare iallafall kände som neutralt nu har förbytts i rent jävla hat. Samtidigt vet jag att jag isåfall har ett nytt helvete att se fram emot, och ärligt talat vågar jag inte riskera att ta upp någonting, någonting som jag äntligen lyckats bli av med.

Att vara så falsk, så elak, mot personer man bryr sig om och deras förbannade vänner. Är det ren idioti? Ja. Korkat, dumt i huvudet och allmänt stört.

Så bli inte förvånad när alla vänner en dag är borta, för folk förstår mer än vad vissa tror. Man kan inte behandla alla som skit och förvänta sig att komma undan med det, att hela världen ska snurra kring en själv.

Jag borde som sagt inte ha väntat mig något annat.

Så, för att låna någon annans ord när mina inte riktigt räcker till:

You wait a couple months then you gon' see, 
You'll never find nobody better than me



Det tror jag väl står rätt klart vid det här laget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0