Idol

Se på Emmy-galan, göra topplistor, dricka öl, gå till arbetsförmedligen, övningsköra och titta på Idol. Ungefär så har mitt liv sett ut de senaste dagarna och veckorna.

Jorå, jag hyser en stark kärlek för TV4's flaggskepp. När det lanserades för ett par år sedan så var jag väl inget större fan, men från och med år två har jag följt skiten troget. Visst, de flesta artister som vaskas fram är skitlöjliga, osv osv, men programmet är förbannat underhållande. Tillochmed bland det bästa som går att se på svensk tv. Inte minst med den "nya" juryn, som på alla sätt överglänser den förra (även fast jag diggade Clabbe).

Idol har tillochmed lyckats hitta en del bra artister. Ja, två iallafall. Amanda Jenssen och, framförallt, förra årets helt fantastiska Lars Eriksson. Andra man diggat genom åren har ju vart Sibel... ehehe.


Lars Eriksson och Jihde

Årets säsong är lovande. Förbannat rolig, iallafall. Min favorit hittills är fruktansvärt söta 16-åringen Durna. Trots hennes späda ålder vågar jag nog påstå att jag har en liten crush på henne.


Durna

Räkna med fortsatt bloggande om Idol 2009 härifrån Hustle & Flow.

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja Durna är bedårande! Vilka ögon hon har och vilken röst. I annat fall har jag en liten crush på Jon men då ska han ha glasögonen på sig.

2009-09-23 @ 21:26:13
URL: http://teknolovesong.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nämen nämen, är max lite förälskad! :P

Kul att klicka in på din blogg också, sköj!

2009-09-23 @ 21:50:31
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Simon

Max, Durna? ................

2009-09-23 @ 22:41:51
Postat av: Simon

Polacken ska det vara :)

2009-09-23 @ 22:45:42
Postat av: Max

Emily: Jon är halvskön! Bättre med glasögon ja!

Sofia: Kul att du hittat hit! Ska spana in din blogg med ;)

Simon, polacken har ju åkt ut nu :( Men hon var grym ja.

2009-09-23 @ 23:39:20
URL: http://hustleandflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0