Evolution



och nånstans däremellan framtidshopp, hit-makare, världsetta, galning, hatad, utskälld, geniförklarad och debatterad, nånstans där så förändrade han också mitt liv.

My Beautiful Dark Twisted Fantasy är en fantastisk skiva, och jag förstår inte hur Kanye West gång på gång återuppfinner sig själv. Jag menar, jag tycker att 808's & Heartbreak är världens bästa skiva. Ändå så lyckas han göra något som är i princip precis lika underbart, en skiva som är episk, personlig, störd, vacker, sjuk och jävligt bra.

Körerna i Dark Fantasy, autotune-frosseriet i Runaway, galenskapen i Monster, maffigheten i All the Lights. Det är bara några av sakerna som jag älskar med skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0