these girls fall like dominoes

Okej, jag brukar försöka vara ganska ambitiös med den här bloggen, men ibland vill man ju bah köra en TANKE FÖR DAGEN!

Ligger i sängen och kollar lite bloggar. Hittar inget roligt. Tangenterna knappar in Mogis, Kissie och Blondinbella. Visst. Det är ingen speciellt upphetsande läsning. Men vafan. Om det är något som jag är trött på, något som jag och den här bloggen ALLTID kommer att sätta sig emot, så är det fan dissandet av det som är så jävla lätt att dissa. JA, Blondinbella och CO skriver töntiga inlägg hela tiden etc, MEN LÅT DEM FÅ GÖRA DET DÅ FÖR GUDS SKULL! Någon svettig jävla tönt kommer alltid att såga dem.

Jag har varit inne på liknande tematik förut i och med Justin Bieber-hatet. Här kanske det är lite annorlunda, i och med att jag inte direkt är ett stort fan av dessa modebloggar, men jag kan ändå inte förstå hur människor alltid måste gå in med allt de har för att hata det som är så fruktansvärt lätt att riva ner.
Därför blir jag så jävla glad när Filip och Fredrik fullständigt krossar Fredrik Backmans superlöjliga Cafékrönika. Därför ler jag när Nöjesguiden sågar prettoförfattaren Knausgaards (eller hur det stavas) Min Kamp 2. Därför ska Ben Affleck vinna en Oscar. Därför ska Mange Schmidt alltid klassas högre än Organism 12.


Kommentarer
Postat av: Max

Jag är förresten medveten om att Affleck redan vunnit en Oscar. Men ni fattar ju vad jag menar.

2011-08-19 @ 14:05:22
URL: http://hustleandflow.blogg.se/
Postat av: Simon

Word up!

2011-08-19 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0