Sista resan

Jag mår illa, vill spy, gråta och vet samtidigt inte någonting om hur fan jag ska reagera. Lägga in en Norgeflagga i min facebook-profil, göra ett argt twitterinlägg, prata om hur hemskt det är och så vidare. Allt känns ovärdigt och löjligt. Är man ens berättigad att yttra sig? Kan man ens greppa detta? JA, självklart händer hemska saker varje dag (Fredrik Virtanen och Cissi Wallin yttrar sig "intelligent" om detta på twitter), men är det så jävla konstigt att det känns extra nu?

Det finns inga ord. Och ja, det är självklart löjligt att skriva ett blogginlägg också, men vad fan ska man göra.

Ett litet Fredrik Wikingsson-citat:

"Ta bort hans jävla ansikte. Jag vill inte se det. Snart är han en t-shirt"

/Max


Kommentarer
Postat av: Lars Lundberg

Well put son.

2011-08-03 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0