... but I won't do that

Jag ser i ögonvrån en reklam på Facebook: En gång i Phuket - Vinterns storfilm!
Jamen självklart. Glöm Sherlock 2, Mission Impossible 4 och Girl With the Dragon Tattoo. NU är vinterns storfilm äntligen här! En svennekomedi om svennar som åker till Thailand. Starring allas favoritkomiker ifrån succéer som Hey Baberiba och Fredag hela veckan. Sist firade de midsommar, NUUU åker de till THAILAND!!


SAKER JAG HELLRE GÖR ÄN ATT SE PÅ DAVID & PETERS NYA FILM "EN GÅNG I PHUKET" (OBS ENDAST ETT URVAL)


* Kolla på en annan film
* Få vinterkräksjukan
* Åka till Phuket med ett glatt gäng svenska barnfamiljer
* Sträckkolla en brittisk TV-serie
* Bli vegetarian för en månad
* Lista Gudfadern som "hands down världens bästa film"
* Klä mig i en onepiece
* Dricka enbart rödvin resten av året
* Återta min McDonalds-karriär (nja, okej, tvek)


JAG SER HELLRE PÅ "EN GÅNG I PHUKET" ÄN ATT:

* Aktivt lyssna igenom Kapten Röds senaste ifrån start till mål

/Max

Kommentarer
Postat av: Siggi

Hahaha yes.

2012-02-10 @ 19:08:55
Postat av: hanna

Hm. Antar att du tycker att det verkar som en ganska så bra film den där Puckad-filmen, eller var det inte så den hette?

Kram

2012-02-28 @ 23:08:05
URL: http://hannastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0